åh, jag blir galen!

nu är jag på sämsta humöret,
för det igår, (marlene vet.) och för att jag tappa min piercing plupp 2 gånger men hitta den. sen att mina fina nya adidas tröjor har färgat av all min vit tvätt mamma ba
"du kan tvätta det här med vitt"
 " men det är ju röda tröjor? det är bara lite som är vitt"
"jo men det funkar endå det är två färger."
 "okej"

sen kommer vi tillbacks, då är all mina vita kläder rosa, så tre tjocktröjor är rosa nu, plus massa linnen och trosor och bhar, tack mamma. ibland blir jag så jävla förbannad? för det var dom nya tröjorna också? åh. nu ska jag ducsha, sen plugga och sova, och blogga. jag hoppas att allt har blivitt bättre tills imorgon då det är skolan. puss.

mitt öga.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du tål lite kritik, men om du inte vill skriva vissa saker som hänt som t.ex: nu är jag på sämsta humöret,

för det igår, (marlene vet.)

om du inte vill säga vad som hänt till bloggläsarna, börja inte A då och inte säga B.

vi blir rätt nyfikna, i alla fall jag! :D

så ber dig, sluta skriva att det hänt något på bloggen som du inte vill ta upp, då behöver du inte ens skriva att något hänt? :)

puss på dig

2008-11-05 @ 14:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0