aldeles för trött för massa inlägg

vilken dag det har varit!
jag har inte gjort någonting, jag är trött! haha. ska snart ut med fanny, kanske det blir slagga över? vet inte just nu. snackar med kusin som nyss varit i kina, åh! vill också åka bort, känns som det var en evighet sen! även fast jag har varit utomlands 3 gånger det här året! förlåt för det är dålig uppdatering, men jag försöker ta en paous ifrån datorn, jag orkar inte med den. förut satt jag säkert 5 timmar om dan vilket liv man har? nu sitter jag knapt en på vardagar, har så mycket annat att göra! ska iallafall försöka att komma in lite mer på datorerna idag. självklart ska jag ta bilder på marsvina, kommer säkert i helgen. föresten mina kontakter som läser, ni når mig inte på mobilen den är borta och jag kan inte svara på sms, knaskalas! jaja, hoppas ni får en trevlig kväll, om vi inte hörs senare, det tror jag men OM vi inte gör, ha en super kväll och godnatt! love u.


bild från kreta resan i sommras, lycka stavas det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0