En vän, En kusin, Emma Holmberg.

jag hinner med ett inlägg innan jag går, roligt va? hehe.
det finns inget jag saknar mer än sommaren, inget. det var lycka, ligga i en solstol i kreta. jag saknar det så in i helvete, ni vet inte. lyckan där var oslagbar. sena utekvällar, spendid? svårt att glömma älskling. kreta sommaren 08, snälla ta mig tillbacks? bara en gång till.. kommer du ihåg norsken och isläningen? hahahahahhaha, fyfan. även fast jag just den sekunden ville bara dra, vill jag tillbacks, till den kvällen vi träffa dom, haha. det är minnen, emma holmberg, våran resa är oslagbar.  aldrig utan dig, aldrig älskling. kommer du ihåg första dagen vi träffades? jag snacka i telefon med marlene och så sa jag: haha, värsta fjortisarna som bor här, herregud. och du sa precis så till din kompis i telefon, haha. sen tog det kanske nån månad, sen var vi helt fastklistrade i varandra, nästan varje helg med varandra. nu träffas vi inte lika ofta, men det ska bli ändring på den skiten. eller danmark? det var också skit roligt! när vi drog små barnen i nån jävla vangn, och så kom det värsta kill gänget jag ba: åh nej. alvarligt, emma holmberg, två resor två underbara resor tillsammans men fler ska det bli. utan dig emma, tar jag inte ett steg. du betyder massor, lita på mig! jag älskar dig.
(har inte bilder på den hära datorn, sorry, ni får se dom någon annan gång.)

- nu har jag bråttom, vi hörs när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0