fina läsare!

hej!
kom hem för ett par timmar sen, har bara tagit det lungt är  sjukt trött. ska snart slagga. det händer inget med min design, snart tar jag tag i den själv. emma lovar ju helatiden, åh. nej jag är trött på den hära. imorgon ska jag ju upp tidigt också, måste fixa mig. det tar sjukt lång tid för mig på morgonen, typ 2 timmar? nej men har ni tänkt hur lång tid vi tjejer står och fixar oss? det är ju helt sjukt hur utsendefixerade vi är! haha. killar behöver typ bara upp, wax klä på sig borstatänderna, skola. ibland vill jag var kille.. hm, nej.  just det ni kanske vill höra vad jag har gjort idag.. ?

jag åkte hem till frida efter skolan med fanny, gud vilken lång resa hon har varje dag, helt galet! tog typ 1 timma, jag åker på 20 minuter. vi åt mellis, typ gjorde ingeting. jag kanske ska sova hos henne på fredag om jag får för mamma. om inte min storebror kommer på besök eftersom på söndag fyller jag fjorton år. hur har eran dag varit?
föresten jag ska börja blogga mera, (: varje morgon ska jag försöka, bra va? jag vet inte vad som händer nu, antagligen sängen. godnatt

herregud vad jag måste plugga imorgon!

Kommentarer
Postat av: Oliver

haha alice!! jag kommer ihåg den dära bilden , du ahde den typ på playahead för 3år sedn.... xD<333

2008-11-15 @ 14:31:14
Postat av: Alice Steen Pettersson

haha, okej oliver! :) <3333333333333333333333333

2008-11-15 @ 19:45:48
URL: http://petterssonalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0