hej igen mina grisar!

förlåt för dålig uppdatering, hoppas ni förstår!
jag vet jag har haft sämsta uppdateringen, jag vet! förlåt. & personen som kommentera, tack så mycket, ska sluta med det! men det är så, jag kan inte ta upp det här i bloggen, för det finns folk som inte borde läsa min blogg som gör det, och min familj läser också. men när jag kan komma ut med det här, så ska ni få veta allt. igår gick jag hem ifrån skolan för jag mådde dåligt är hemma idag också. jag måste be om ursäkt för min dålig uppdatering, såklart ska ni få följa mig och mina vanliga vardagar. jag har pluggat rätt mycket den hära veckan, duktigt va? jag börjar komma upp, börjar nå mina mål, men det är mycket kvar, och jag lovar jag ska kämpa som fan. i helgen ska jag på någon mascerad, haha, trevligt. vad ska jag vara? förslag? jag tänkte på en grej, tyvärr kan jag inte skriva det här för då vet ju alla vad jag ska vara som kommer? men det är något roligt. men förslag är alltid trevligt! hoppas ni har haft en bra start på lovet, och jag lovar jag ska bli bättre på att uppdatera, men nu ska jag faktiskt kolla på film, hoppas ni mår bra.


fyra bilder, dom beskriver otroligt mycket. tack för världens bästa resa, jag saknar varje minut, du är lycka älskling!


Kommentarer
Postat av: Faaaaanny

Är det det förslaget du sa till mig om vad du ska vara och vad jag ska vara ? Jag tycker vi kör på det (: Det är ju skit bra. Eller ? Love you my hunny <3 (A)

2008-11-06 @ 12:44:54
Postat av: Anonym

lägg in bilder på marsvinen (A) / m.

2008-11-06 @ 17:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0