jag LITAR på dig


en liten bild bara.


är det bara jag som tycker att ordet litar är ett stort ord och den som får höra det ordet har ett stort förtroende? för man litar ju inte på alla man känner liksom hur nära man en står dom, jag känner så.. jag har märkt att det finns många gånger jag sakt det till fel person. det finns kanske två personer jag värkligen litar på rakt igenom. jag har sakt det till många andra, men sen har man ju sätt hur dom vänder ryggen och sen vet hela skolan typ om allt? hade lite funderingar om det här bara, kommentarer är varmt välkommna!

Annars orkar jag typ inte ut och springa även fast jag skulle behöva, ska kanske över till min bvän plask. bvän? det låter så falskt igentligen, haha. oj va mycket åsikter jag har! dax för plaskis, en tjej som är svår att slå jag älskar dig rakt igenom bebi! hoppas ni får en mysig kväll, vi hörs lite senare!


Kommentarer
Postat av: emma

ah jag håller med dig, jag tror att jag bara har en person jag litar på..

2008-11-13 @ 21:00:27
URL: http://eow.blogg.se/
Postat av: fanny lindberg

Är jag en utav dom två ? :(

2008-11-14 @ 16:16:09
Postat av: Anonym

haha, ägg <3

2008-11-14 @ 17:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0