roligt

dom är så roliga, så vi kör en till. du lär ju känna mig bättre. haha.


OM JUST DIG


NAMN : Alice Steen Pettersson
FÖDD : 16 november 1994
BOR: Stockholm Bagarmossen
SMEKNAMN : Alleballe / Tjorven, thihi
INTRESSEN : Familjen, Killar, Vänner, Shopping
SKOLA : Kunskapsskolan

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD..

SAKNAT NÅGON : Aleles för mycket..
ÅNGRAT NÅGOT: Så det svider..
LJUGIT : Förlåt mamma.
SVIKIT NÅGON : För många gånger, ska bättra mig jag svär.
KÄNNT DIG SÄMST : Ibland.
GRÅTIT : Många gånger.
SKRATTAT: Jag är glädjespridare.
VARIT SJUK : Mensvärk? haha
VARIT UTOMLANDS : I sommras senast, i miss kreta ta mig dit igen.. bara en gång till?..
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN : Många.

KÄNSLOR

GRÅTER DU OFTA : Nej, är ofta väldigt glad.
SKRATTAR DU OFTA : Haha, yes! gladare person får du leta efter.
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: Sådär typ?
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: Glad, väldigt glad! thihi.
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: Aldrig, jag ser livet som möjligheter.
HAR DU NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: Inte många, mamma är en av mina bästavänner och jag litar på henne nästan till 100%

KÄRLEK!

FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD:  Nej.
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD : Haha, har varit typ kär en enda gång? så nej..
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN : Ja.
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: Ja, föralltid!
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: Lite.
OM JA, VEM: Hemlighet.
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD ? : Den här månaden? haha, ingen än sålänge? ta mig, jag bangar aldrig, aldrig!
HUR MÅNGA GGR HAR DU STRULAT DENNA MÅNAD : Haha
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: Har jag säkert. 
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: Många gånger!
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU : Killar med fint lende.
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET : Söt.
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT :  Längre än mig.
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT:  Brunett.
FÅR DU MÅNGA KILLAR : Haha,

UTSEENDET PÅ DIG


BRUNETT ELLER BLONDIN: Brownie
ÖGON FÄRG:  Blåa
LÅNGT ELLER KORT HÅR : Längst i klassen, *STOLT*
SNYGG ELLER FUL: Haha, vet inte?
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: Onöjd
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: haha, händer väl (a)
ELLER TVÄRTOM? : Nej, dom går inte fram och säger att jag är ful? haha
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: Haha, nej det är jag aldeles för ful för
HAR DU LÅNGA NAGLAR: Biter
SMINKAR DU DIG: Hela tiden
VARFÖR, ÄR DU INTE VACKER UTAN ?: Ingen är snygg utan smink.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0