stan + plugg :)

godmorgon!
idag har jag studeie dag, jag ska in till stan för att göra massa saker, bland annat plugga med tjejerna på nått trevligt fik, måste köpa piercing + lite annat. jag väntar på att mirre ska ringa och säga att hon är klar för att åka in. vet ni? imorgon har jag två prov som jag måste plugga som fan till, fyfan.. engelska + so, så det måste jag göra inne på fiket. men jag pallar inte engleskan så tränar bara till so. för er som undra vad jag fick igår, var det massa pengar, ny säng skit, sängbord, kläder, små saker, blommor, haha, men har ju inte fått av alla än så (: men jag var nöjd med presenterna, specjellt penngarna för nu kan jag ju köpa vad jag vill, :) .. jag fick säkert mer saker, men jag kommer inte på mer just nu, :) snart är det jul också, härligt mera persenter! sen vill jag också säga grattis till hanna som fyller år idag, grattis gumman! nu ska jag fixa det sista. puss på er.

(det går inte att ladda ner någon bild, det krånglar på publishme, blir galen!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0