.. det här det är alice!

hm..
jag heter alice steen pettersson, steen kommer ifrån min pappa och pettersson ifrrån mamma. jag är halvt norsk och halvt svensk, men bor i sverige stockholm. jag kan typ inte så bra norska, hehe. jag bor med min mamma (annica) lillasyster (alva) vi bor inne i stockholm. har också två äldre syskon men dom har flyttat hem ifrån. jag går i kunskapsskolan, trivs sådär? tycker den är bra, men väldigt krävande. och jag är inte typen som pluggar varje helg. på fritiden umgås jag gärna med bästavänner och kompisar. tycker så svårt att sitta och beskriva sig själv? haha. mina bästavänner är fanny lindberg och marlene, marlene är mer som en syster som mig, hon känner mig på pricken, nästan skrämmande! för ibland känns det som om hon känner mig bättre än vad jag själv gör! har också massa andra bra kompisar, men dom här två umgås jag nog mest med. jag har bott i nacka i några år, flyttade tillbacks hit för några år sen. i nacka hände både bra och dåliga saker, min första tid i nacka var underbar, jag fick världens bästa kompis inez, men sen skildes min mamma, och då började allting. jag är glad för att jag har flyttat, trivs mer hära! jaja, vad ska jag mer skriva? haha, oj jag är föresten 13 år fyller 14 om typ några dagar, längtar! jag har två katter en hamster, intressant va? min storesyster bor i norge så vi träffas kanske nån gång om året, det tycker jag är synd! och min storebror bor i stockholm men vi träffas nångra gånger i månaden bara. seriöst jag vet fan inte vad jag ska skriva? haha, jaja, det är bara ställa en massor med frågor om det är något ni undrar över? jag suger på det här att beskriva mig. jaja, bara fråga på. frågar man inget får man inget veta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0