ny blogg, ny start!

jag vet.. min 10 blogg typ? men nu jävlar, nu ska jag klara ha den hära bloggen! jag har sakt det massor med gånger, men tro mig jag lovar jag släpper aldrig den här bloggen. känns härligt, ny start typ. det här, det är min blogg! alice pettersson. nu ska bara designen bli finfin, sen så börjar bloggandet, på riktigt! vi hörs senare, eller imorgon bror lite på hur lång tid det tar med desigen. föresten hade en blogg förut, jag gjorde den privat, det finns andledningar till varför jag gjorde den privat. så det är endast jag som har tillgång till den, så nej ni får inte veta vad den hette om ni inte redan vet och nej jag berättar inte varför, inte till någon. kramar på er.

Du är min aldra bästavän, jag  prioterar dig framför allt. jag älskar dig, rakt ifrån hjärtat.


Kommentarer
Postat av: Anonym

allra * <3

2008-11-06 @ 19:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0